Tefal C42732 Renew ON keramische hapjespan 24 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C42732 Renew ON keramische hapjespan 24 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nescio 12-03-2023

Fijn lichte pan

Hele fijne pan. Niet te zwaar, bakt niet aan. Perfect om echt alles in te bakken.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Brand niet aan

Genti 07-03-2023

Blij met mijn aankoop

Tevreden over mijn aankoop. Had een hapjespan nodig, nu mijn oude hapjespan verouderd was.
Mijn keuze gemaakt omdat het geschikt is voor inductie, een deksel heeft, duurzaam en pfas vrij is. Ook vind ik dat de pan een mooie ontwerp heeft en het goed past bij mijn andere pannen.
Kan er ook goed vlees en vis mee bakken, met de deksel erop blijft de geur goed in de pan.
Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Anti aanbaklaag
  • Pfas vrij
  • Licht van gewicht

Oscar1978 06-03-2023

Zeer goede pan

Wat een fijne pan. Je kan er van alles in bakken en wat belangrijker is, deze bakt niet aan. Vis, vlees, groente, zelfs stoven. Makkelijk schoon te maken. Een hele fijne hapjespan! Bakt niet aan en is makkelijk schoon te maken.

Fabbie95 06-03-2023

Kwaliteit & aangenaam koken!

Ik gebruik deze hapjespan nu een aantal weken. Een mooie, goede kwaliteit pan met duurzame, gezonde eigenschappen. De keramische anti aanbaklaag en het vetarm koken maken maken koken nog aangenamer. De pan is ook diep genoeg, wat ik erg handig vind en comfortabel tijdens het koken. Na gebruik is de pan makkelijk schoon te maken en op te bergen. Deze pan is zeker een aanrader, in alle opzichten.

Pluspunten

• anti aanbak laag
  • design
  • kwaliteit
  • vet arm koken

Minpunten

• geen!

Design_man 05-03-2023
  • Product gekregen

Mooie pan en fijn in gebruik

Na ontvangst heb ik de pan meteen in gebruik genomen. De pan ziet er mooi uit en bakt perfect. Deze pan met keramische anti-aanbaklaag bakt minstens net zo fijn (en misschien wel fijner) dan een pan met een gewone anti-aanbaklaag. De pan blijft mooi na gebruik en en erg makkelijk schoon te maken. Het voelt een stuk gezonder omdat deze pan een keramische anti-aanbaklaag heeft en dat Voelt gezonder in vergelijking met een pan met gewone anti-aanbaklaag. Hier is ook rekening mee gehouden voor de verpakking. De pan is namelijk niet in plastic verpakt maar in karton. Een verantwoorde keuze van de fabrikant.

Pluspunten

• Kleur
  • Fijne materialen

grun78 05-03-2023
  • Product gekregen

Ik heb de pan enkele weken in gebruik. Na het afleveren heb ik meteen de pan uitgepakt. Daar valt al op dat de verpakking milieu vriendelijk is. Ik vind het design van de pan erg mooi en de pan voelt degelijk aan. Ik heb de pan meteen in gebruik genomen. Ik was benieuwd of een keramische pan net zo goed werkt als een pan met anti aanbaklaag. En het antwoord is vol overtuiging ja! De pan bakt net fijn en is net zo makkelijk in gebruik. Alles bakt mooi bruin zonder dat het aanbakt. Persoonlijk vind ik het een fijn idee dat de pan een keramische anti aanbaklaag heeft en niet een standaard anti aanbaklaag omdat die slechter voor het milieu zijn. Na gebruik is de pan erg makkelijk schoon te maken en ziet er dan weer als nieuw uit. De deksel past mooi in de pan wat er voor zorgt dat het opbergen erg makkelijk gaat. Voor mij een fijne aankoop.

• makkelijk in gebruik
  • Goed voor gezondheid
  • Goed voor milieu

r**************@h********** 05-03-2023

Fijne pan

Hele fijne pan, een lekkere hoge rand zodat er niks overheen gaat. Ook een mooi design. Ik gebruik de pan dagelijks.

san_nie@hotmail.com 01-03-2023

Super pan!

Super pan! Ligt goed op de kookplaat. Daarom bakt hij alles goed en lekker. Fijn dat er bij deze pan ook om het milieu gedacht is. Wij zijn helemaal blij met deze pan.

Pluspunten

• Bakt alles heerlijk
  • Goed voor het milieu

Minpunten

• geen

w********@l****** 28-02-2023

Top pan

Top product, tijd lang getest en werkt goed. Kwaliteit is hoog en goed schoon te maken. Super blij mee!

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs

y********@h********** 28-02-2023

Bevalt goed

Ik heb deze pan nu drie weken in mijn bezit en ik had vooraf weinig verwachtingen. Gebruikte tot nu toe een Tafel PFAS anti-aanbak pan en had verwacht dat deze pannen hetzelfde zouden zijn in gebruik. Echter merk ik dat deze sneller opwarmen, wellicht door een andere samenstelling van aluminium? Verder bakt er echt niets aan, en lijkt de keramische laag ook een stuk sterker dan een traditionele anti aanbak laag. Verder vind ik dat als je er vlees in bakt deze eerder een mooie bruine kleur krijgt en de boter minder spettert. Kortom, wat mij betreft zeker een aanrader!

Pluspunten

• Keramische laag
  • Bak resultaat

Minpunten

• Prijzig

Base202 27-02-2023

fijne pan

Zeer mooie pan. Hij voelt licht aan maar door de keramische laag ziet het er ook degelijk uit. Heb niet veel boter nodig tijdens het bereiden. Schoonmaken gaat ook erg makkelijk. Het deksel past goed en heeft een fijn handvat.

Pluspunten

• Goede anti aanbak laag
  • voelt licht aan
  • makkelijk schoon te maken

crina 27-02-2023

fijne pan, goeie anti aanbaklaag met goed sluitende deksel

fijne en mooie pan, ziet er heel solide uit door de glanzende binnenlaag.
Hij is heel snel schoon te maken, ik heb nog niet gehad dat ik moest boenen, drupje afwasmiddel en een beetje heet water en hij is zo schoon..
De hotspot welke we kennen van alle tefal produkten is ook bij deze pan weer aanwezig en het is een handige indicatie vind ik zelf.
De deksel past heel goed, en heeft een fijne grote knop.
Het handvat is stevig, en je kunt hem daardoor goed met 1 hand tillen. ook als hij vrij vol is.
De pan ziet eruit alsof hij lang mee zal gaan.

Pluspunten

• goeie anti aanbak laag,
  • ziet eruit alsof hij lang mee gaat
  • goed sluitende deksel
  • thermo spot
  • snel warm op inductie, goede geleider.

boglich 24-02-2023

Excellent

Excellent !

Deze hapjespan Tefal is een uitstekende keuze voor iemand die op zoek is naar duurzame pan. Dankzij Thermo- Signaal kookt de voedsel snel en op de juiste temperatuur. De anti- aanbaklaag werkt geweldig en voorkomt aanbakvorming, zorgt voor weinig vet tijdens koken. Ik raad dit product wel. Ik ben echt tevreden.

Pluspunten

• Anti-aanbaklaag
  • Thermo-Signaal
  • Makkelijk reinigen

Minpunten

• Minder vet gebruiken
  • Minder energie gebruiken

danischa18 24-02-2023
Hele fijne pan. Ligt makkelijk in de hand en wordt snel en verdeeld warm. Eten ligt lekker in de pan en brand niet vast aan de pan. Pan ziet er mooi uit en is ook erg makkelijk af te wassen.